Sklep online
Sklep online

REGULAMIN SKLEP脫W STACJONARNYCH KAKADU

REGULAMIN SKLEP脫W STACJONARNYCH KAKADU
(obowi膮zuje od dnia 16.XII.2017r.)

Zach臋camy wszystkich Naszych klient贸w do starannego zapoznania si臋 z niniejszym Regulaminem, kt贸ry okre艣la og贸lne zasady obowi膮zuj膮ce w zoologicznych sklepach stacjonarnych KAKADU.
Regulamin mo偶e ulec zmianom. Obowi膮zkiem Klient贸w sklep贸w stacjonarnych KAKADU jest zapoznawanie si臋 co jaki艣 czas z tre艣ci膮 Regulaminu, gdy偶 za wi膮偶膮cy uznaje si臋 Regulamin obowi膮zuj膮cy w momencie zawierania konkretnej umowy (zgodnie z definicj膮 podan膮 poni偶ej). W razie pyta艅 dotycz膮cych Regulaminu klienci mog膮 skontaktowa膰 si臋:

a.    w sklepie bezpo艣rednio z kierownictwem ka偶dego sklepu,
b.    telefonicznie b膮d藕 drog膮 elektroniczn膮 z kierownictwem ka偶dego sklepu. Telefony i adresy e-mail sklep贸w podane s膮 na stronie https://KAKADU.pl/nasze-sklepy-mapa/
c.    z Biurem Obs艂ugi Klienta sklep贸w KAKADU pod adresem: KAKADU, ul.Annopol 4A, 03-236 Warszawa lub mailowo pod adresem e-mail: bok@KAKADU.pl


I.    ZAWARCIE UMOWY

Umow臋 w sprawie dowolnych towar贸w i/lub us艂ug oferowanych w sklepach stacjonarnych KAKADU uznaje si臋 za zawart膮 mi臋dzy sklepem a Klientem dopiero po dokonaniu przez klienta p艂atno艣ci za towar i/lub us艂ug臋.

II.    ZWROT i WYMIANA TOWARU

1.    Zwrot oraz wymiana towar贸w, o ile nie nosz膮 one 偶adnych oznak u偶ytkowania i zapakowane s膮 w oryginalne, nieuszkodzone opakowanie s膮 akceptowane:

a.    w terminie 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia zakupu,
b.    tylko w tym sklepie KAKADU, w kt贸rym zwracany lub wymieniany towar zosta艂 zakupiony,
c.    mo偶e nast膮pi膰 tylko po okazaniu orygina艂u paragonu kasowego lub faktury VAT. Brak orygina艂u paragonu kasowego lub faktury VAT skutkuje niemo偶liwo艣ci膮 dokonania zwrotu lub wymiany towaru na inny.

2.    Zwrotem oraz wymian膮 obj臋te s膮 wszystkie towary sprzedawane w sklepach KAKADU za wyj膮tkiem

a.    偶ywych zwierz膮t,
b.    repelent贸w (preparaty na paso偶yty),
c.    kosmetyk贸w i chemicznych 艣rodk贸w piel臋gnacyjnych,
d.    towar贸w zakupionych w promocjach i ofertach specjalnych organizowanych przez KAKADU.
e.    towar贸w zakupionych w promocjach i ofertach specjalnych organizowanych przez Centra Handlowe, w kt贸rych zlokalizowane s膮 sklepy KAKADU.

3.    Wymiana towaru na inny polega na zwrocie towaru i zakupie nowego.

4.    Kwota zap艂acona za wszystkie towary zakupione w sklepach stacjonarnych KAKADU, za wyj膮tkiem towar贸w wymienionych w pkt.2 powy偶ej, jest zwracana w taki sam spos贸b, w jaki by艂a dokonana p艂atno艣膰:

a.    p艂atno艣膰 got贸wk膮 oznacza zwrot got贸wki,
b.    p艂atno艣膰 kart膮 p艂atnicz膮 oznacza zwrot, uznanie na t臋 sam膮 kart臋.

5.    W wyj膮tkowych sytuacjach takich jak np. awaria czy zmiana systemu informatycznego kwota za artyku艂y nieobj臋te ofertami specjalnymi jest zwracana na konto bankowe klienta w terminie 7 dni od dnia dokonania zwrotu. W takich przypadkach, klienci proszeni s膮 o podanie nr konta bankowego, na kt贸re zostanie dokonany przelew kwoty r贸wnowartej zwracanemu towarowi.

6.    Do ka偶dego zwrotu oraz wymiany wype艂niany jest wewn臋trzny FORMULARZ ZWROTU TOWARU, kt贸ry musi zosta膰 podpisany przez klienta oraz pracownika sklepu KAKADU. Formularz zwrotu towaru wype艂nia pracownik sklepu. Orygina艂 formularza zwrotu towaru pozostaje w sklepie natomiast klientowi przekazywany jest kopia tego formularza.

7.    Warunkiem przyj臋cia przez sklep zwrotu, obok spe艂nienia zapisu pkt.1 powy偶ej, jest podanie na FORMULARZU ZWROTU TOWARU numeru telefonu oraz z艂o偶enie czytelnego podpisu klienta. Sklep mo偶e odm贸wi膰 przyj臋cia zwrotu je偶eli klient nie poda nr telefonu i/lub nie z艂o偶y czytelnego podpisu na FORMULARZU ZWROTU TOWARU. Podany przez klienta nr telefonu s艂u偶y艂 b臋dzie tylko do ewentualnego kontaktu z klientem w celu przeprowadzenia kr贸tkiej ankiety dotycz膮cej przyczyn zwrotu, maj膮cej na celu popraw臋 jako艣ci obs艂ugi oraz oferowanych towar贸w. Podany przez klienta nr telefonu nie b臋dzie wykorzystywany do cel贸w handlowych i reklamowych.

8.    Je偶eli klient dokona艂 zwrotu wszystkich pozycji znajduj膮cych si臋 na paragonie fiskalnym w贸wczas paragon nie jest zwracany klientowi i za艂膮czany jest
do formularza zwrotu towaru.

9.    Je偶eli klient dokona艂 zwrotu cz臋艣ci pozycji znajduj膮cych si臋 na paragonie fiskalnym w贸wczas pracownik sklepu wykre艣la te pozycje na oryginale paragonu stawiaj膮c obok nich parafk臋, nast臋pnie na odwrocie paragonu robi zapis wykre艣lonych pozycji, stempluje piecz膮tk膮 sklepu i podpisuje si臋 imieniem
i nazwiskiem. Kserokopia obu stron paragonu pozostaje za艂膮czona do orygina艂u formularza zwrotu towaru i zostaje w sklepie a orygina艂 paragonu zwracany jest klientowi.

10.    Je偶eli klient dokona艂 zwrotu wszystkich lub cz臋艣ci pozycji znajduj膮cych si臋 na fakturze VAT w贸wczas pracownik sklepu wystawia klientowi korekt臋 tej faktury.

11.    Pisemne uwagi dotycz膮ce zwrotu lub wymiany prosimy kierowa膰 do Biura Obs艂ugi Klienta sklep贸w stacjonarnych KAKADU na adres:

a.    adres pocztowy:    KAKADU, ul.Annopol 4a bud.G, 03-236 Warszawa  lub
b.    adres e-mail:    bok@kakadu.pl

Uprzejmie prosimy aby w uwagach wysy艂anych zar贸wno poczt膮 tradycyjn膮 i/lub elektroniczn膮 wymieniana by艂a lokalizacja sklepu (nazwa centrum handlowego), kt贸rego dotycz膮 uwagi. Podanie lokalizacji sklepu usprawni proces rozpatrywania uwag.

III.    ZAKUP ZWIERZ膭T
1.    Wszystkie sprzedawane w KAKADU zwierz臋ta s膮 pod sta艂膮 opiek膮 lekarzy weterynarii,

2.    Ze wzgl臋du na dobro zwierz膮t w sklepach stacjonarnych KAKADU zwierz臋ta sprzedawane s膮 tylko osobom pe艂noletnim, kt贸re przy zakupie zwierz臋cia podpisz膮 o艣wiadczenie o nast臋puj膮cej tre艣ci:
Dnia (dzie艅/miesi膮c/rok) dokona艂am/em 艣wiadomego zakupu zwierz臋cia (opis/nazwa kupionego zwierz臋cia) w sklepie KAKADUnr paragonu (xxxxxxxx). Zosta艂em/am poinformowany/na, przez personel sklepu KAKADU, o warunkach jakie powinienem/nam zapewni膰 zakupionemu zwierz臋ciu aby nie nara偶a膰 go na stres i utrat臋 zdrowia. Zosta艂em/am poinformowany, i偶 zakupione w sklepach KAKADU zwierz臋ta nie podlegaj膮 wymianom i zwrotom. Zapozna艂em/am si臋 z WYCI膭GIEM Z REGULAMINU SKLEPU i akceptuj臋 jego zapisy.

3.    Przy zakupie zwierz臋cia ka偶dy klient otrzymuje ulotk臋 鈥濸ierwsza wizyta鈥, kt贸ra jednocze艣nie stanowi skierowanie na darmowe podstawowe badanie weterynaryjne zakupionego zwierz臋cia do gabinetu weterynaryjnego wsp贸艂pracuj膮cego ze sklepem KAKADU, w kt贸rym zwierzak zosta艂 zakupiony. Adres gabinetu weterynaryjnego znajduje si臋 na ulotce 鈥濸ierwsza wizyta鈥.

4.    Zdrowie ka偶dego ssaka, ptaka, gada oraz p艂aza zakupionego w sklepach KAKADU obj臋te jest 7 dniow膮 gwarancj膮 (7 dni kalendarzowych liczonych od dnia zakupu). Pozosta艂e zwierz臋ta dost臋pne w sklepach KAKADU nie s膮 obj臋te gwarancj膮.

5.    W ramach okresu gwarancyjnego, reklamacje zdrowia zwierzak贸w zakupionych w sklepach KAKADU, kt贸rych podstaw膮 s膮 艂膮cznie ulotka 鈥濸ierwsza wizyta鈥 i paragon zakupu zwierzaka, przyjmowane s膮 tylko i wy艂膮cznie w gabinecie weterynaryjnym wsp贸艂pracuj膮cym ze sklepem KAKADU, w kt贸rym zwierzak zosta艂 zakupiony. Podstaw膮 przyj臋cia przez lekarza weterynarii zwierzaka w ramach gwarancji jest przedstawienie przez klienta lekarzowi weterynarii dow贸d zakupu zwierzaka oraz ulotki 鈥濸ierwsza wizyta鈥, kt贸r膮 klient otrzyma艂 w dniu zakupu zwierzaka.

6.    Je偶eli w ci膮gu 7 dni kalendarzowych, liczonych od dnia zakupu zwierz臋cia, lekarz weterynarii, o kt贸rym mowa w pkt.3 powy偶ej, stwierdzi chorob臋 kt贸r膮 zwierzak posiada艂 ju偶 w dniu zakupu, jeszcze w trakcie pobytu w sklepie KAKADU, w贸wczas w gabinecie tym podejmowane jest leczenie zwierzaka na koszt sklepu KAKADU.

7.    Je偶eli w ci膮gu 7 dni kalendarzowych, liczonych od dnia zakupu zwierz臋cia, lekarz weterynarii, o kt贸rym mowa w pkt.3 powy偶ej, stwierdzi chorob臋 kt贸r膮 zwierzak posiada艂 ju偶 w dniu zakupu, jeszcze w trakcie pobytu w sklepie KAKADU, w wyniku kt贸rej zwierz臋 zostanie poddane eutanazji w贸wczas:

a.    koszty wizyty pokrywa KAKADU
b.    na podstawie o艣wiadczenia lekarza weterynarii KAKADU zwr贸ci klientowi koszty poniesione z tytu艂u zakupu zwierz臋cia 鈥 w tym przypadku klient powinien z艂o偶y膰 reklamacj臋 z 偶膮daniem zwrotu koszt贸w zakupu zwierzaka i przedstawi膰 dow贸d jego zakupu.

8.    Je偶eli w ci膮gu 7 dni kalendarzowych, liczonych od dnia zakupu zwierz臋cia, nast膮pi艂 zgon zwierz臋cia i lekarz weterynarii, o kt贸rym mowa w pkt.3 powy偶ej, stwierdzi, i偶 zgon zwierz臋cia nast膮pi艂 w skutek choroby posiadanej przez zwierzaka w dniu zakupu w贸wczas:

a.    koszty wizyty pokrywa KAKADU,
b.    na podstawie o艣wiadczenia lekarza weterynarii KAKADU zwr贸ci klientowi koszty poniesione z tytu艂u zakupu zwierz臋cia.

9.    Zwrot kosztu zakupu zwierz臋cia, o kt贸rym mowa w pkt.7 i pkt.8 mo偶e odby膰 si臋 tylko i wy艂膮cznie w sklepie KAKADU, w kt贸rym zwierzak zosta艂 zakupiony, po przedstawieniu przez Klienta orzeczenia lekarza weterynarii, o kt贸rym mowa w pkt.3 oraz po przedstawieniu w sklepie dowodu zakupu tego zwierz臋cia.

IV.    DOSTAWA DO DOMU
1.    W ka偶dym sklepie KAKADU klienci maj膮 mo偶liwo艣膰 dokonania zakupu z opcj膮 Dostawy Do Domu.

2.    Zakupiony towar zostanie dostarczony do domu tylko i wy艂膮cznie na 偶yczenie klienta pod warunkiem:

a.    prawid艂owo wype艂nionego i podpisanego przez klienta formularza 鈥濪ostawa Do Domu鈥 dost臋pnego w sklepie KAKADU,
b.    dokonaniu w sklepie, w dowolny akceptowalny przez sklep p艂atno艣ci (got贸wka, karta p艂atnicza) za zam贸wiony towar.

3.    Klient otrzymuje kopi臋, prawid艂owo wype艂nionego i podpisanego przez klienta, formularza Dostawy Do Domu oraz orygina艂 paragonu lub faktury.

4.    Formularz Dostawy Do Domu zawiera wszelkie niezb臋dne informacje s艂u偶膮ce tylko i wy艂膮cznie do prawid艂owej realizacji zam贸wienia.

5.    Dostawa Do Domu nie obejmuje:

a.    zwierz膮t 偶ywych,
b.    produkt贸w wykonanych ze szk艂a oraz szk艂a akrylowego: akwari贸w, terrari贸w, grza艂ek, termometr贸w, 偶ar贸wek, i pozosta艂ych produkt贸w ze szk艂a dost臋pnych w sklepach Kakadu,
c.    klatek i transporter贸w
d.    produkt贸w, kt贸re swoj膮 wag膮 lub wymiarem przekraczaj膮 przynajmniej jeden z wymienionych poni偶ej parametr贸w:
鈥    maksymalna waga paczki - 32kg
鈥    maksymalna d艂ugo艣膰 D - 120cm
鈥    maksymalna szeroko艣膰 S - 80cm
鈥    maksymalna wysoko艣膰 W - 80cm
鈥    maksymalny wymiar D+2xW+2xS - 330cm
鈥    maksymalna obj臋to艣膰 paczki DxSxW - 150 000cm3 (0,150m3)

pude艂ko

6.    Dostawy do domu realizowane s膮:

a.    tylko i wy艂膮cznie na obszarze Polski,
b.    tylko i wy艂膮cznie dla zakup贸w powy偶ej 50 z艂 brutto.

7.    Towar jest dostarczany na wskazany przez klienta adres, na formularzu 鈥濪ostawa Do Domu鈥, za po艣rednictwem firm kurierskich:

a.    zam贸wienie z艂o偶one w dniach od poniedzia艂ku do pi膮tku do godziny 14:00 dostarczane jest nast臋pnego dnia roboczego w godzinach 8:00 鈥 18:00.
b.    zam贸wienie z艂o偶one w dniach od poniedzia艂ku do pi膮tku po godzinie 14:00 dostarczane jest w ci膮gu dw贸ch dni roboczych w godzinach 8:00 鈥 18:00.
c.    zam贸wienie z艂o偶one w sobot臋 i niedziele dostarczane jest w ci膮gu dw贸ch dni roboczych w godzinach 8:00 鈥 18:00.

8.    Koszt dostawy do domu:

a.    do zam贸wie艅 w przedziale od 50z艂 brutto do 89 z艂 brutto sklep doliczy 5z艂 tytu艂em kosztu kuriera,
b.    zam贸wienia powy偶ej kwoty 89z艂 brutto dostarczone b臋d膮 klientowi na koszt KAKADU.

9.    Przed odebraniem przesy艂ki od kuriera nale偶y sprawdzi膰, czy opakowanie, w kt贸re zapakowana jest przesy艂ka, nie uleg艂o uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesy艂ki jest uszkodzone, nale偶y nie przyjmowa膰 przesy艂ki oraz jak najszybciej skontaktowa膰 si臋 z Biurem Obs艂ugi Klienta w celu wyja艣nienia sprawy. W przypadku kontaktu z BOK prosimy o podanie:

a.    imienia i nazwiska osoby, kt贸ra widnieje na formularzu 鈥濪ostawa Do Domu鈥
b.    nr paragonu lub faktury
c.    lokalizacji sklepu KAKADU, w kt贸rym nieprzyj臋ty towar zosta艂 zakupiony.

10.    Zwrot i wymiana towaru zakupionego z opcj膮 鈥濪ostawa Do Domu鈥 mog膮 by膰 dokonane tylko w sklepie KAKADU, w kt贸rym towar zosta艂 zakupiony. Zasady zwrotu i wymiany obj臋te s膮 takimi samymi zasadami jak te opisane w pkt.II niniejszego regulaminu.

11.    Reklamacja towaru zakupionego z opcj膮 鈥濪ostawa Do Domu鈥 mo偶e by膰 dokonana tylko w sklepie KAKADU, w kt贸rym towar zosta艂 zakupiony.

V.    GWARANCJA NAJNI呕SZEJ CENY
1.    W ka偶dym sklepie klienci mog膮 znale藕膰 produkty oznaczone znakiem 鈥濭warancja Najni偶sza Cena鈥

2.    Je偶eli klient przedstawi w sklepie KAKADU paragon lub faktur臋 z innego, konkurencyjnego stacjonarnego sklepu zoologicznego, na kt贸rym widnieje ten sam produkt, kt贸ry w sklepie KAKADU oznaczony jest znakiem 鈥濭warancja Najni偶sza Cena鈥 i jest on ta艅szy od produktu w sklepie KAKADU w贸wczas paragon taki upowa偶nia klienta do zakupu takiego samego produktu w sklepie stacjonarnym KAKADU w cenie ni偶szej ni偶 cena z paragonu lub faktury sklepu konkurencyjnego.
Przez upowa偶nienie klienta do zakupu takiego samego produktu w sklepie stacjonarnym KAKADU w cenie ni偶szej ni偶 cena z paragonu lub faktury sklepu konkurencyjnego nale偶y rozumie膰 rabat, od ceny obowi膮zuj膮cej w KAKADU, w wysoko艣ci dwukrotnej r贸偶nicy pomi臋dzy cen膮 z paragonu lub faktury sklepu konkurencyjnego a cen膮 obowi膮zuj膮c膮 w danym momencie w sklepie KAKADU.

3.    warunkiem otrzymania rabatu okre艣lonego w pkt.2 powy偶ej jest:

a.    przedstawienie przez klienta paragonu lub faktury, wystawionej przez inny ni偶 KAKADU stacjonarny sklep zoologiczny, w celu udokumentowania ni偶szej ceny ni偶 obowi膮zuj膮ca na dany produkt w sklepie KAKADU
b.    paragon lub faktura, o kt贸rych mowa w ppkt. a. powy偶ej musi pochodzi膰 z konkurencyjnego, stacjonarnego sklepu zoologicznego b臋d膮cego w tym samym mie艣cie, w kt贸rym znajduje si臋 sklep KAKADU, do kt贸rego klient si臋 uda艂 w celu udokumentowania ni偶szej ceny,
c.    paragon lub faktura, pochodz膮ce z konkurencyjnego, stacjonarnego sklepu zoologicznego nie mog膮 posiada膰 daty starszej ni偶 30 dni licz膮c wstecz od dnia przedstawienia ich w sklepie KAKADU,
d.    pod uwag臋 nie b臋d膮 brane ceny promocyjne, wyprzeda偶owe lub uzyskane w toku indywidualnej negocjacji klienta ze sklepem konkurencyjnym.

VI.    RAZEM WSPIERAMY SCHRONISKA I FUNDACJE DLA ZWIERZ膭T
Sklepy KAKADU wsp贸艂pracuj膮 z wieloma fundacjami i schroniskami dla zwierz膮t. Wsp贸艂praca ta polega na:

a.    wsparciu przy prowadzeniu zbi贸rek funduszy pieni臋偶nych, kt贸re przeznaczane s膮 na zwierz臋ta przebywaj膮ce pod opiek膮 fundacji i schronisk;
b.    wsparciu przy prowadzeniu zbi贸rek karm i akcesori贸w niezb臋dnych do utrzymania zwierz膮t b臋d膮cych pod opiek膮 fundacji i schronisk;
c.    wsparciu przy adopcjach zwierz膮t.

Zapraszamy wszystkich naszych Klient贸w do udzia艂u w akcjach wspieraj膮cych fundacje i schroniska, kt贸re odbywaj膮 si臋 w sklepach KAKADU.

KLIKNIJ TUTAJ, aby pobra膰 regulamin w pliku pdf

Zoologiczny sklep internetowy

Wszystko dla ps贸w

Karmy dla ps贸w suche oraz karmy mokre, a tak偶e liczne psie przysmaki - przeznaczone dla zwierz膮t w ka偶dym wieku i r贸偶nych ras oraz z problemami zdrowotnymi. Wszystkie akcesoria potrzebne w艂a艣cicielowi psa do jego piel臋gnacji (takie jak szampony dla ps贸w oraz obro偶a na pch艂y i kleszcze dla psa), a tak偶e w trakcie spaceru (szeroki wyb贸r smyczy oraz obro偶y dla ps贸w) czy podr贸偶y samochodem.
Wszystko dla kot贸w
Karmy dla kot贸w suche oraz karmy mokre dla kot贸w topowych producent贸w - zar贸wno dla koci膮t, doros艂ych mruczk贸w oraz senior贸w, tak偶e sterylizowanych, kr贸tko i d艂ugow艂osych. Szeroki wyb贸r kocich przysmak贸w - kabanosy, przysmaki dentystyczne oraz odk艂aczaj膮ce. 呕wirki, kuwety i transportery dla kota oraz akcesoria do piel臋gnacji kota. W asortymencie sklepu znajduj膮 si臋 r贸wnie偶 liczne zabawki dla kota - pi艂ki, w臋dki czy tak偶e myszki dla kota
Wszystko dla ma艂ych ssak贸w
Karmy dla gryzoni (w tym tak偶e karma dla kr贸lika, karma dla chomika oraz karma dla 艣winki morskiej), klatki dla gryzoni i ich wyposa偶enie. Tak偶e zabawki i 艣ci贸艂ki dla gryzoni
Wszystko dla ptak贸w egzotycznych
Pokarmy dla ptak贸w, klatki i ich wyposa偶enie. Akcesoria, zabawki dla ptak贸w i 艣ci贸艂ki.
鈸 2022 KAKADU. All rights reserved
crosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram