Zwrot i wymiana towaru

REGULAMIN ZWROTU I WYMIANY TOWARU W SKLEPACH STACJONARNYCH KAKADU (z dnia 16.04.2016r.)

ZWROT I WYMIANA TOWARU

1.    Zwrot oraz wymiana towarów, o ile nie noszą one żadnych oznak użytkowania i zapakowane są w oryginalne, nieuszkodzone opakowanie są akceptowane:

a.    w terminie 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia zakupu,
b.    tylko w tym sklepie KAKADU, w którym zwracany lub wymieniany towar został zakupiony,
c.    może nastąpić tylko po okazaniu oryginału paragonu kasowego lub faktury VAT. Brak oryginału paragonu kasowego lub faktury VAT skutkuje niemożliwością dokonania zwrotu lub wymiany towaru na inny.
2.    Zwrotem oraz wymianą objęte są wszystkie towary sprzedawane w sklepach KAKADU za wyjątkiem

a.    żywych zwierząt,
b.    repelentów (preparaty na pasożyty),
c.    kosmetyków i chemicznych środków pielęgnacyjnych,
d.    towarów zakupionych w promocjach i ofertach specjalnych organizowanych przez KAKADU.

3.    Wymiana towaru na inny polega na zwrocie towaru i zakupie nowego.

4.    Kwota zapłacona za wszystkie towary zakupione w sklepach stacjonarnych KAKADU, za wyjątkiem towarów wymienionych w pkt.2 powyżej, jest zwracana w taki sam sposób, w jaki była dokonana płatność:

a.    płatność gotówką oznacza zwrot gotówki,
b.    płatność kartą płatniczą oznacza zwrot, uznanie na tę samą kartę.

5.    W wyjątkowych sytuacjach takich jak np. awaria czy zmiana systemu informatycznego kwota za artykuły nieobjęte ofertami specjalnymi jest zwracana na konto bankowe klienta w terminie 7 dni od dnia dokonania zwrotu. W takich przypadkach, klienci proszeni są o podanie nr konta bankowego, na które zostanie dokonany przelew kwoty równowartej zwracanemu towarowi.

6.    Do każdego zwrotu oraz wymiany wypełniany jest wewnętrzny FORMULARZ ZWROTU TOWARU, który musi zostać podpisany przez klienta oraz pracownika sklepu KAKADU. Formularz zwrotu towaru wypełnia pracownik sklepu. Oryginał formularza zwrotu towaru pozostaje w sklepie natomiast klientowi przekazywany jest kopia tego formularza.

7.    Warunkiem przyjęcia przez sklep zwrotu, obok spełnienia zapisu pkt.1 powyżej, jest podanie na FORMULARZU ZWROTU TOWARU numeru telefonu oraz złożenie czytelnego podpisu klienta. Sklep może odmówić przyjęcia zwrotu jeżeli klient nie poda nr telefonu i/lub nie złoży czytelnego podpisu na FORMULARZU ZWROTU TOWARU. Podany przez klienta nr telefonu służył będzie tylko do ewentualnego kontaktu z klientem w celu przeprowadzenia krótkiej ankiety dotyczącej przyczyn zwrotu, mającej na celu poprawę jakości obsługi oraz oferowanych towarów. Podany przez klienta nr telefonu nie będzie wykorzystywany do celów handlowych i reklamowych.

8.    Jeżeli klient dokonał zwrotu wszystkich pozycji znajdujących się na paragonie fiskalnym wówczas paragon nie jest zwracany klientowi i załączany jest
do formularza zwrotu towaru.

9.    Jeżeli klient dokonał zwrotu części pozycji znajdujących się na paragonie fiskalnym wówczas pracownik sklepu wykreśla te pozycje na oryginale paragonu stawiając obok nich parafkę, następnie na odwrocie paragonu robi zapis wykreślonych pozycji, stempluje pieczątką sklepu i podpisuje się imieniem
i nazwiskiem. Kserokopia obu stron paragonu pozostaje załączona do oryginału formularza zwrotu towaru i zostaje w sklepie a oryginał paragonu zwracany jest klientowi.

10.    Jeżeli klient dokonał zwrotu wszystkich lub części pozycji znajdujących się na fakturze VAT wówczas pracownik sklepu wystawia klientowi korektę tej faktury.

11.    Pisemne uwagi dotyczące zwrotu lub wymiany prosimy kierować do Biura Obsługi Klienta sklepów stacjonarnych KAKADU na adres:

a.    adres pocztowy:    KAKADU, ul.Annopol 4a bud.G, 03-236 Warszawa  lub
b.    adres e-mail:    bok@kakadu.pl

Uprzejmie prosimy aby w uwagach wysyłanych zarówno pocztą tradycyjną i/lub elektroniczną wymieniana była lokalizacja sklepu (nazwa centrum handlowego), którego dotyczą uwagi. Podanie lokalizacji sklepu usprawni proces rozpatrywania uwag.

ZWROT I WYMIANA TOWARU W SKLEPIE INTERNETOWYM KAKADU

Szczegółowe informacje można znaleźć w regulaminie, który opublikowany jest na stronie sklepu. Aby go przeczytać Kliknij tutaj.

Zoologiczne sklepy stacjonarne
Sieć zoologiczna Kakadu liczy już 41 sklepów w całej Polsce! Znajdź sklep »
Zoologiczny sklep internetowy
Rób zakupy szybko i wygodnie, z dostawą do domu! Przejdź do zoologicznego sklepu internetowego»
Prezenty
Wybierz prezent do zakupów w e-sklepie! Obejrzyj katalog prezentów»
Kontakt ze sklepem stacjonarnym
Kontakt ze sklepem internetowym

pn-pt 9:00-17:00
tel. 22 256 99 50.
kontakt@e-sklep.kakadu.pl

Dane firmy i kontakt z biurem

SUPER ZOO Sp. z o.o.
ul. Annopol 4a, bud. G,
03-236 Warszawa
NIP: 524-27-77-396
tel. 22 762 97 07,
fax. 22 762 97 17
kakadu@kakadu.pl

Zapytaj eksperta
Jeśli masz pytanie z zakresu tematyki zoologicznej, możesz je zadać naszemu ekspertowi. Zapytaj eksperta Kakadu »
Baza wiedzy

Portal kakadu.pl to baza przeszło półtora tysiąca artykułów dotyczących tematyki zwierząt hodowanych w domu.

Zoologiczny sklep internetowy
Szeroka oferta karm i akcesoriów dla psa » Karmy dla psów suche oraz mokre, przeznaczone dla zwierząt w każdym wieku i różnych ras oraz z problemami zdrowotnymi. Wszystkie akcesoria potrzebne właścicielowi psa do jego pielęgnacji a także w trakcie spaceru czy podróży samochodem.

Karmy, przysmaki oraz akcesoria dla kota » Karmy dla kotów suche oraz mokre topowych producentów dla kociąt, dorosłych mruczków oraz seniorów, także sterylizowanych, krótko i długowłosych. Żwirki, kuwety i transportery dla kota oraz akcesoria do pielęgnacji kota.

Pokarmy oraz inne artykuły dla gryzoni » Karmy, klatki dla gryzoni i ich wyposażenie. Także ściółki i zabawki dla gryzoni.

Wszystko dla ptaków egzotycznych » Pokarmy, klatki i wyposażenie. Akcesoria dla ptaków, zabawki i ściółki.

Pokarmy dla ryb i akcesoria do akwarium » Pompki, filtry, grzałki oraz testy i preparaty akwarystyczne. Pokarmy dla wszystkich gatunków ryb akwariowych.

Prezenty do Twojego zamówienia »

Sieć Sklepów Zoologicznych Kakadu