Karta stałego klienta sklepów stacjonarnych

KARTY STAŁEGO KLIENTA

Drogi Kliencie!

Niezmiernie cieszymy się z tego, że obdarzyłeś nas zaufaniem i kupujesz w naszych sklepach. Chcemy Ci za to podziękować, proponując przystąpienie do naszego programu rabatowego dla stałych klientów sieci sklepów Kakadu. Już dziś możesz otrzymać karty rabatowe, które upoważniają do zniżek na zakupy we wszystkich stacjonarnych sklepach zoologicznych Kakadu (programem nie jest objęty nasz sklep internetowy).

Co zyskujesz z posiadania karty rabatowej Kakadu?

Z kartą rabatową Kakadu:

  1. oszczędzasz na zakupach dla swojego pupila,
  2. bez względu na to, co kupujesz otrzymujesz:
  • 3% zniżki z kartą zieloną,
  • 5% zniżki z kartą niebieską,
  • 7% zniżki z kartą czerwoną

Jak zdobyć kartę rabatową Kakadu?

To bardzo proste:

    1. wystarczy, że dokonasz zakupów w naszych sklepach na określoną kwotę (nie muszą być to jednorazowe zakupy),
    2. okażesz kasjerowi paragon (lub paragony), potwierdzający dokonany zakup:
  • by otrzymać 3% kartę rabatową – paragon lub paragony na kwotę minimum 500 złotych,
  • by otrzymać 5% kartę rabatową – paragon lub paragony na kwotę minimum 1000 złotych,
  • by otrzymać 7% kartę rabatową – paragon lub paragony na kwotę minimum 1500 złotych.

Jak wymienić kartę z niższym rabatem na kartę z wyższym rabatem?

W każdej chwili możesz wymienić kartę z niższym rabatem na kartę z wyższym rabatem. Wystarczy, że okażesz dotychczasową kartę rabatową i paragon lub paragony opiewające na określoną kwotę:

  • by wymienić 3% kartę rabatową na 5% kartę rabatową – na kwotę minimum 500 złotych,
  • by wymienić 3% kartę rabatową na 7% kartę rabatową – na kwotę minimum 1000 złotych,
  • by wymienić 5% kartę rabatową na 7% kartę rabatową – na kwotę minimum 500 złotych.

Zapytaj kasjera o karty rabatowe Kakadu!

Życzymy udany i przyjemnych zakupów z kartami rabatowymi Kakadu!

Karty rabatowe

 

Regulamin Karty Stałego Klienta stacjonarnych Sklepów Zoologicznych KAKADU

  1. Karta Stałego Klienta upoważnia do zakupów we wszystkich stacjonarnych placówkach sieci sklepów zoologicznych Kakadu z rabatem w wysokości:
  • 3% Karta Zielona
  • 5% Karta Niebieska
  • 7% Karta Czerwona

na cały asortyment w tym zwierzęta oferowane w sklepach KAKADU.

  1. Warunkiem otrzymania Karty Stałego Klienta jest:
  2. Przedstawienie dowodów zakupu, w dowolnych sklepach stacjonarnych sieci Kakadu, przekraczających w sumie kwotę:
  • 500 zł dla Karty Zielonej
  • 1000 zł dla Karty Niebieskiej
  • 1500 zł dla Karty Czerwonej

Okres z jakiego akceptowane są dowody zakupu nie może być dłuższy niż 90 dni (np. w chwili przedstawienia dowodów zakupu przekraczających sumę dla Katy Zielonej okres dzielący pierwszy i ostatni dowód zakupu nie może być dłuższy niż 90 dni).

  1. Wypełnienie formularza i wyrażenie zgody na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie stałych klientów sieci sklepów Kakadu.
  2. Możliwa jest wymiana Karty Stałego Klienta na kartę z wyższym rabatem. Warunkiem wymiany Karty Stałego Klienta z niższym rabatem na kartę z wyższym rabatem jest:
  3. Okazanie posiadanej Karty Stałego Klienta. Okazanie paragonów będących dowodem zakupu artykułów na kwotę brakującą do przyznania wyższego rabatu (czyli paragonów na kwotę min. 500 zł ze stacjonarnych sklepów sieci  Kakadu). Okres z jakiego akceptowane są dowody zakupu nie może być dłuższy niż 90 dni (np. w chwili przedstawienia dowodów zakupu upoważniających do odebrania karty z wyższym rabatem okres dzielący pierwszy i ostatni dowód zakupu nie może być dłuższy niż 90 dni).
  4. Wypełnienie stosownego formularza.
  5. Karta Stałego Klienta jest kartą na okaziciela. Upoważnia do zakupów w sieci sklepów zoologicznych Kakadu na terenie całego kraju. Wykaz sklepów w załączniku do Regulaminu Karty Stałego Klienta.
  6. Karta Stałego Klienta przeznaczona jest dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Klient dokonujący zakupu przy pomocy karty może otrzymać również fakturę imienną lub fakturę VAT.
  7. Warunkiem uzyskania rabatu przy zakupie w sieci sklepów zoologicznych Kakadu jest okazanie Karty Stałego Klienta zaraz po podejściu do kasy, przed rozpoczęciem skanowania kodów produktowych.
  8. Rabaty z dwóch lub więcej Kart Stałego Klienta nie sumują się.
  9. W związku z prowadzeniem w sieci sklepów zoologicznych innych okresowych promocji cenowych oraz stałych rabatów. Nie sumują się rabaty z Karty Stałego Klienta z rabatami promocyjnymi, przy czasowych promocjach rabatowych (przeceny, promocje, dobre ceny, ceny internetowe) na poszczególne produkty.
  10. Karta Stałego Klienta nie upoważnia do zniżek w przy zakupach w sklepie internetowym Kakadu (e-sklepie Kakadu) oraz w Gabinetach Weterynaryjnych znajdujących się na terenie sklepów Kakadu.
  11. Karta Stałego Klienta uszkodzona w sposób uniemożliwiający identyfikację karty nie będzie honorowana.
  12. W razie zniszczenia lub zagubienia Karta Stałego Klienta nie podlega wymianie.
  13. Sieć sklepów zoologicznych Kakadu zastrzega sobie prawo zmian w Regulaminie.
  14. Na wybrane produkty oferowane do sprzedaży w sieci sklepów zoologicznych Kakadu mogą obowiązywać inne rabaty, niż wynikające z posiadanej Karty Stałego Klienta.
  15. Lista sklepów zoologicznych Kakadu honorujących Karty Stałego Klienta znajduje się w załączniku do Regulaminu Karty Stałego Klienta oraz na stronie www.kakadu.pl .
  16. Ze względu na trwające prace nad nowym programem lojalnościowym, obecnie funkcjonujące Karty Stałego Klienta honorowane będą przez 90 dni od dnia wejścia w życie nowego programu.

Informacja o wejściu w życie nowego programu lojalnościowego będzie dostępna w sklepach Kakadu, na stronie kakadu.pl oraz w serwisie społecznościowym Facebook na fanpage Kakadu.

Informacja o wejściu w życie nowego programu lojalnościowego będzie również komunikowana przez pracowników sklepów Kakadu każdemu klientowi będzie dokonywała zakupu po dniu jego wejścia w życie.

  1. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 15.05.2019.

 

Profesjonalna Sieć Sklepów Zoologicznych KAKADU

Właściciel sieci sklepów: SUPER ZOO Sp. z o. o. z siedzibą przy: ul. Annopol 4a, 03-236 Warszawa.

tel. 022 762 97 07, kakadu@kakadu.pl

 

 

 

Zoologiczne sklepy stacjonarne
Sieć zoologiczna Kakadu liczy już 42 sklepy w całej Polsce! Znajdź sklep »
Zoologiczny sklep internetowy
Rób zakupy szybko i wygodnie, z dostawą do domu! Przejdź do zoologicznego sklepu internetowego»
Prezenty
Wybierz prezent do zakupów w e-sklepie! Obejrzyj katalog prezentów»
Kontakt ze sklepem stacjonarnym
Kontakt ze sklepem internetowym

pn-pt 9:00-17:00
tel. 22 256 99 50.
kontakt@e-sklep.kakadu.pl

Dane firmy i kontakt z biurem

SUPER ZOO Sp. z o.o.
ul. Annopol 4a, bud. G,
03-236 Warszawa
NIP: 524-27-77-396
tel. 22 762 97 07,
fax. 22 762 97 17
kakadu@kakadu.pl

Zapytaj eksperta
Jeśli masz pytanie z zakresu tematyki zoologicznej, możesz je zadać naszemu ekspertowi. Zapytaj eksperta Kakadu »
Baza wiedzy

Portal kakadu.pl to baza przeszło półtora tysiąca artykułów dotyczących tematyki zwierząt hodowanych w domu.

Zoologiczny sklep internetowy
Szeroka oferta karm i akcesoriów dla psa » Karmy dla psów suche oraz mokre, przeznaczone dla zwierząt w każdym wieku i różnych ras oraz z problemami zdrowotnymi. Wszystkie akcesoria potrzebne właścicielowi psa do jego pielęgnacji a także w trakcie spaceru czy podróży samochodem.

Karmy, przysmaki oraz akcesoria dla kota » Karmy dla kotów suche oraz mokre topowych producentów dla kociąt, dorosłych mruczków oraz seniorów, także sterylizowanych, krótko i długowłosych. Żwirki, kuwety i transportery dla kota oraz akcesoria do pielęgnacji kota.

Pokarmy oraz inne artykuły dla gryzoni » Karmy, klatki dla gryzoni i ich wyposażenie. Także ściółki i zabawki dla gryzoni.

Wszystko dla ptaków egzotycznych » Pokarmy, klatki i wyposażenie. Akcesoria dla ptaków, zabawki i ściółki.

Pokarmy dla ryb i akcesoria do akwarium » Pompki, filtry, grzałki oraz testy i preparaty akwarystyczne. Pokarmy dla wszystkich gatunków ryb akwariowych.

Prezenty do Twojego zamówienia »

Sieć Sklepów Zoologicznych Kakadu