Karta stałego klienta

KARTY STAŁEGO KLIENTA

Drogi Kliencie!

Niezmiernie cieszymy się z tego, że obdarzyłeś nas zaufaniem i kupujesz w naszych sklepach. Chcemy Ci za to podziękować, proponując przystąpienie do naszego programu rabatowego dla stałych klientów sieci sklepów Kakadu. Już dziś możesz otrzymać karty rabatowe, które upoważniają do zniżek na zakupy we wszystkich sklepach zoologicznych Kakadu (prócz sklepu internetowego).

Co zyskujesz z posiadania karty rabatowej Kakadu?

Z kartą rabatową Kakadu:

  1. oszczędzasz na zakupach dla swojego pupila,
  2. bez względu na to, co kupujesz otrzymujesz:
  • 3% zniżki z kartą zieloną,
  • 5% zniżki z kartą niebieską,
  • 7% zniżki z kartą czerwoną

Jak zdobyć kartę rabatową Kakadu?

To bardzo proste:

  1. wystarczy, że dokonasz zakupów w naszych sklepach na określoną kwotę (nie muszą być to jednorazowe zakupy),
  2. okażesz kasjerowi paragon (lub paragony), potwierdzający dokonany zakup:
  • by otrzymać 3% kartę rabatową – paragon lub paragony na kwotę minimum 500 złotych,
  • by otrzymać 5% kartę rabatową – paragon lub paragony na kwotę minimum 1000 złotych,
  • by otrzymać 7% kartę rabatową – paragon lub paragony na kwotę minimum 1500 złotych.

Jak wymienić kartę z niższym rabatem na kartę z wyższym rabatem?

W każdej chwili możesz wymienić kartę z niższym rabatem na kartę z wyższym rabatem. Wystarczy, że okażesz dotychczasową kartę rabatową i paragon lub paragony opiewające na określoną kwotę:

  • by wymienić 3% kartę rabatową na 5% kartę rabatową – na kwotę minimum 500 złotych,
  • by wymienić 3% kartę rabatową na 7% kartę rabatową – na kwotę minimum 1000 złotych,
  • by wymienić 5% kartę rabatową na 7% kartę rabatową – na kwotę minimum 500 złotych.

Zapytaj kasjera o karty rabatowe Kakadu!

Życzymy udany i przyjemnych zakupów z kartami rabatowymi Kakadu!

Karty rabatowe

 

Regulamin Karty Stałego Klienta Sieci Sklepów Zoologicznych KAKADU

1. Karta Stałego Klienta upoważnia do zakupów w sieci sklepów zoologicznych Kakadu na terenie całego kraju z rabatem w wysokości:

  • 3% Karta Zielona
  • 5% Karta Niebieska
  • 7% Karta Czerwona

na cały asortyment artykułów oraz na zwierzęta żywe.

Warunkiem otrzymania Karty Stałego Klienta jest:

Przedstawienie dowodów zakupu za okres od 02.01.2014, w dowolnych sklepach sieci Kakadu przekraczających w sumie kwotę:

  • 500 zł dla Karty Zielonej
  • 1000 zł dla Karty Niebieskiej
  • 1500 zł dla Karty Czerwonej

Wypełnienie formularza i wyrażenie zgody na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie stałych klientów sieci sklepów Kakadu.

3. Karta Stałego Klienta obowiązujące przed 01.02.2009 były wymieniane na nowe z rabatem w wysokości rabatu przyznanego klientowi wcześniej.

Warunkiem wymiany karty było wypełnienie formularza i zgoda na przetwarzanie danych osobowych klienta objętego programem kart stałego klienta.

Wymiana kart była obowiązkowa. Stare karty stałego klienta, po 10.02.2009 nie są uwzględniane.

4. Możliwa jest wymiana Karty Stałego Klienta na kartę z wyższym rabatem. Warunkiem wymiany Karty Stałego Klienta z niższym rabatem na kartę z wyższym rabatem jest:

Okazanie posiadanej Karty Stałego Klienta

Okazanie paragonów będących dowodem zakupu artykułów na kwotę brakującą do przyznania wyższego rabatu (czyli paragonów na kwotę min. 500 zł z sieci sklepów Kakadu)

Wypełnienie stosownego formularza.

5. Karta Stałego Klienta jest kartą na okaziciela. Upoważnia do zakupów w sieci sklepów zoologicznych Kakadu na terenie całego kraju. Wykaz sklepów w załączniku do Regulaminu Karty Stałego Klienta.

6. Karta Stałego Klienta przeznaczona jest dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Klient dokonujący zakupu przy pomocy karty może otrzymać również fakturę imienną lub fakturę VAT.

7. Warunkiem uzyskania rabatu przy zakupie w sieci sklepów zoologicznych Kakadu jest okazanie Karty Stałego Klienta zaraz po podejściu do kasy, przed rozpoczęciem skanowania kodów produktowych.

8. Rabaty z dwóch lub więcej Kart Stałego Klienta nie sumują się.

9. W związku z prowadzeniem w sieci sklepów zoologicznych innych okresowych promocji cenowych oraz stałych rabatów:

Nie sumują się rabaty z Karty Stałego Klienta z rabatami promocyjnymi, przy czasowych promocjach rabatowych (przeceny, promocje, dobre ceny, ceny internetowe) na poszczególne produkty.

10. Karta Stałego Klienta nie upoważnia do zniżek w przy zakupach w sklepie internetowym Kakadu (e-sklepie Kakadu), Salonie Piękności Kakadu oraz w Gabinecie Weterynaryjnym Kakadu.

11. Karta Stałego Klienta uszkodzona w sposób uniemożliwiający identyfikację karty nie będzie honorowana.

12. W razie zniszczenia lub zagubienia Karta Stałego Klienta nie podlega wymianie.

13. Sieć sklepów zoologicznych Kakadu zastrzega sobie prawo zmian w Regulaminie.

14. Na wybrane produkty oferowane do sprzedaży w sieci sklepów zoologicznych Kakadu mogą obowiązywać inne rabaty, niż wynikające z posiadanej Karty Stałego Klienta.

15. Lista sklepów zoologicznych Kakadu honorujących Karty Stałego Klienta znajduje się w załączniku do Regulaminu Karty Stałego Klienta oraz na stronie www.kakadu.pl .

16. Ze względu na trwające prace nad nowym programem lojalnościowym, Karty Stałego Klienta wydane po dniu 10.02.2009 honorowane będą do dnia 31.12.2016.

17. Regulamin wchodzi w życie z dniem 02.01.2014.

Profesjonalna Sieć Sklepów Zoologicznych KAKADU

Właściciele sieci sklepów:
Kakadu Sp. z o.o. oraz SUPER ZOO Sp. z o. o.
Z siedzibą przy:
ul. Annopol 4a, bud. G
03-236 Warszawa
tel. 022 762 97 07, faks. 022 762 97 17
kakadu@kakadu.pl

 

Sieć Sklepów Zoologicznych Kakadu Sp. z o.o.